Uppdatering

Hej alla!
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Avbrottet har sina  orsaker så här kommer en kort uppdatering.

Jag och min familj har flyttat in i vårt hus så det har varit mycket att stå i den senaste tiden. Mycket mer än vad vi kunde tro. Lite jul har vi lyckats få hemma och vi njuter av det. Vi trivs verkligen i vårt fina hus. En sak är säker. Vi kommer inte behöva vara sysslolös de närmaste året. Hela huset ska fixas till, har redan börjat med hallen faktiskt. Hallen var när vi flyttade in knallila med silvermetalicfärgade lister och dörrar. Nu blir det svart golv och vita väggar och lister. Kommer att bli tjusigt när det är klart. Känns verkligen trevligt att få en ljus och inbjudande hall. Bilder kommer läggas upp så småningom, när vi får internet hemma hos oss.

Vårat lilla hjärtegryn han växer på ordentligt. Börjar närma sig sju kilo nu och är med andra ord en stor kille. Han vill vara med hela tiden nu och är oftast glad och pratig. Jollrar mer för var dag. Det är underbart att se utvecklingen hos sitt barn. Sover bra gör han också och vaknar oftast vid 7.30 på morgonen. Trots att vi får sova bra har vi ändå dagar då vi är riktigt trötta. Det känns att vi inte orkar med i samma tempo som tidigare, vilket vi i och för sig inte heller har några ambitioner att göra. Vår strävan är bara att det lungt och försöka ta vara på nuet så gott det går. Dagarna går verkligen fort, sanrt blir Vilgot tre månader.

Ser verkligen fram emot att fira den första julen med Vilgot. Ska bli mysigt Nu ska vi gå hem till oss och julfixa lite och se film. Är hos mina föräldrar där vi har ätit middag. Vi bor grannar nu så det är inte långt hem. Skönt :-)

Om jag inte skriver något mer innan julafton så God jul till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Milla

GOOOD JUL TILL ER ALLA!! MYS ORDENTLIGT I HUSET NU I JUL!

2007-12-22 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0