Barnvakt

Idag ska vi ha barnvakt åt Vilgot för första gången. Känns konstigt att lämna honom men jag vet ju att han är i goda händer. Mina föräldrar och min syster kommer hit. Har bestämt att amma Vilgot innan vi går ut och sen vara hemma tills nästa gång han är hungrig. Har inte hunnit pumpa ut tillräckligt med mjölk ännu så jag tror att den lösningen blir den bästa. Vi har inte bokat bord på någon restaurang än så jag hoppas att det inte är fullpackat överallt. Det kommer bli en trevlig kväll ikväll  :-)



Det fungerar med flaskmatning. Min faster är och hälsar på.

Igår hade vi besök av en kompis till mig, hon är kantor och ska spela på Vilgots dop. Det känns verkligen super kul, en annan kompis till mig som är präst ska döpa Vilgot. Hur som helst så skulle kantor kompisen kolla ut lite musik och komma med förslag till dopet. Dopet kommer hållas på kvällen i en kyrka i närheten av dit vi ska flytta. Är helt övertygad om att det kommer bli ett jättefint dop. Det är mycket som händer för oss i december. Flytt, jul och dop. När allt har lugnat ner sig efter julen ska vi börja renovera så smått och det känns ju också väldigt spännande.

Nu ska jag fixa med lite julklappar. Helst vill jag vara färdig med allt tills vi flytta in i huset men det kommer vi inte vara. Det är värt ett försök i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Per Gradin

Söråkers tredje generation Jacobsson har etablerat sig. Verkar trivas med enligt bilder.
Hälsa Vilgot och övriga fam Jacobsson the best.
Det är inte annat än att man börjar få lite pappakänslor. Ska bara kolla med Nor först :)

2007-11-18 @ 15:53:53
Postat av: Lina

Häftigt va ;-) Det är det underbaraste som finns att vara förälder. Så mycket kärlek. Det går inte att beskriva hur lyckliga vi känner oss :-) Väl värt att börja fundera på det tycker jag.

2007-11-19 @ 11:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0