En kille som gillar att sova

I natt sov Vilgot verkligen bra. Helt otroligt, blev nästan lite orolig för han vaknade inte förren halv åtta. Ville väcka honom men jag höll mig och lät honom vakna av sig själv. Som förälder kan man nog oroa sig för allt.. självklart är jag glad att han sover så bra. Det finns dock en nackdel med att han sover bra på nätterna och det är... ja ni som har ammat vet nog vad det är, ni andra får vänta och känna hur det känns när brösten är sprängfyllda med mjölk. Inte det trevligaste man kan vara med om direkt. Nu sover han igen så M och jag ska passa på att äta lite frukost.

Tittade nyss ut genom fönstret och ser då att det har snöat i natt, ett tunt lager pudersnö. Vill att det ska bli riktigt vinter istället för det omväxlande slaskiga och hala som är nu... Idag ska jag göra ett nytt försök att ta mig ner på stan. Vill handla lite saker men egentligen tycker jag att det är för jobbigt att ränna på stan så tar jag mig ner blir det bara papper till tackkorten (tror jag).


Nä, nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0