En liten promenad

Har nyss varit ute och tagit en promenad med Vilgot. Det är verkligen härligt väder nu. Ca. - 1 grad. Perfekt väder att promenera i. Snön gör det lite jobbigt ibland, det blir väldigt mycket motstånd med vagnen. Känner mig i alla fall så nöjd med att vi varit ute redan och klockan är "bara" 11.40. Nu ska jag skynda mig och duscha och göra mig i ordning innan Vilgot vaknar. M är på skolan på föreläsning. När han kommer hem ska vi åka på banken och fixa med huslånet sen bär det av till farmor och farfar.

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja visst är det härligt med just sånt vinterväder och vi lär ju få armmuskler efter denna vagndragande årstid :-)

2007-11-16 @ 10:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0