Idag...

Vaknade utvilad imorse. Vilgot sov bra i natt och har inte vaknat en gång ens. Vid halv åtta i morse ville han ha mat. Han är alltid så glad på morgonen. När han ätit låg vi kvar i sängen och snackade lite. Han ler så man blir alldeles lycklig. Nu har det börjar komma små ljud också, snart börjar han nog jollra. Han upptäcker sin röst mer och mer.

Nu sover han igen så jag ska passa på att göra mig själv i ordning. Hoppas på att korten har kommit med posten idag så jag kan börja göra dopkort och inbjudningar till dopet..

Senare idag bär det av till farmor och farfar. Ska även in på Dollar och kolla efter bestik. Hoppas de har kvar de där snygga jag vill ha.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej bruden! Jag jobbar sista dan imorgon... Träffas något i veckan? Kram kram

2007-11-12 @ 21:07:32
URL: http://kamillamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0