Lite shopping och sedan vägning

I dag kom vi på att vi skulle åka ut till Birsta en sväng. Vill helst inte åka dit på helgerna för det är sååå mycket folk. Trots att det bara är onsdag idag kändes det som helg ändå, har inte folk bättre saker för sig !? ;-) Var inte där så länge men vi tog en sväng på Ikea och tittade på lampor. Köpte lite ljusslingor som jag ska dekorera någonting med. Vill verkligen shoppa mycket inredning nu men vi får nöja oss med att kika än så länge. Efter några timmar ute i Birsta var det dags att slänga sig i bilen för vidare färd mot BVC. Dags för vägning igen och Vilgot hade som vanligt gått upp i vikt. Nu väger han 6225 g. Han ökar stadigt i vikt trots att jag bara ammar fyra gånger om dygnet. Tycker att det är lite men han får ju i sig det han ska. Nu har vi precis kommit hem, har hunnit med middag och nu ska jag sätta mig ner och fixa tackkort och inbjudningskort till dopet.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0