Några timmar utan Vilgot.

Idag har jag varit på stan utan Vilgot. Det gick över förväntan. Träffade en kompis för att gå på stan och fika, jätte trevligt. Han med att handla rätt mycket på de få timmar jag var borta. Älskar att shoppa men det blir ju inte så ofta jag kommer ut på stan nu för tiden. Kanske lika bra det... Hur som helst handlade jag mest åt Vilgot.

Har investerat i en amningspump. Till helgen ska nämligen mina föräldrar vara barnvakt åt Vilgot medan M och jag hittar på någonting så nu är det bara att hoppas att han vill äta ur flaskan.

Här kommer lite bilder...



Jag och min nya tröja.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Visst måste vi göra om det snart! Jag ska ju ner på jobbet vid tolv, men efter det så kan du/ni gärna få komma å hälsa på! Jag kan slå en pling när jag är på väg hem från stan... Kram kram

2007-11-14 @ 20:32:36
URL: http://kamillamilla.blogg.se
Postat av: Milla

Hihi min mamma också vara barnvakt i helgen då vi firar ettårig bröllopsdag ;-) ska tanka lillen full innan vi går på lokala restuarnagen.. ha det bra! kram

2007-11-15 @ 11:03:52
Postat av: Lina

Milla: Vad roligt! Stort grattis! Vi ska också passa på att fira lite. Har varit tillsammans fyra år nu i november. Kommer inte ihåg datum men i slutet av november var det i alla fall. Ska bli riktigt mysigt att komma ut och få lite egentid. :-)Din mamma bor nära er va?

2007-11-15 @ 11:37:47
Postat av: Milla

Ja mamma bor i huvudorten och vi en bit ifrån.. Tar ca. 7 minuter till henne och där ligger centrumet där vi ska ut och äta.. Blir inte in till stockholm än..

2007-11-16 @ 10:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0