Ny kamera

Skulle så gärna vilja ha en ny kamera, en systemkamera. Kameran vi har är bra men jag vill ha en ännu bättre, lite mer avancerad. Fotograferar så mycket nu också så det vore roligt med en systemkamera. Får väl drömma för pengar har jag inte mycket av nu.

Har varit riktigt trött idag. Orkade inte ta mig ner till stan utan har bara varit inne och slappat och myst med familjen. Inte helt fel det heller. I morgon ska jag rycka upp mig och försöka ta mig för något. Måste ju köpta något finare papper som vi kan göra tackkort av. Väntar på bilder som vi har beställt på Vilgot som vi ska använda till tackkorten. Än så länge är det alltså ingen kris men när bilderna på honom kommer vill vi gärna kunna skicka iväg korten så snart som möjligt. Hmm, ja ja...

       

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0