Sova sova

Idag verkar det vara ett sovardag för Vilgot. Han har inte varit vaken mycket alls. Det ser så skönt ut där han ligger och snuttar på tutten. Kanske jag också skulle ta och vila. Har inte sovit så bra i natt men det känns som jag vill passa på att göra något för mig själv nu när Vilgot sover. M är i skolan idag så det innebär ju att jag och Vilgot är ensamma hemma hela dagen . Senare när Vilgot har vaknat och ätit kanske det blir en promenad ner till stan. Blir det inte till stan så blir det en promenad i alla fall. M tog med bilbarnstolen så att om det blir så att vi går ner till stan kan vi åka med honom hem. Skönt för det är en bit att gå.

Det händer verkligen mycket med Vilgots utveckling hela tiden nu. Varje dag gör han framsteg. Han skrattar jättemycket och jollrar mer och mer för varje dag som går. Den lilla tid han har varit vaken idag har han skrattat och "pratat" med mig. Han gillar när vi sjunger för honom. Måste lära mig lite nya barnvisor för de jag kan har jag sjungit så mycket så jag börja lessna. Vilgot gillar ju dem i alla fall och det är hvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja man får passa på att sova när de små liven sover ;-) I grå var vi på 2 månaders koll med Isak.. Det gick bra! Snart dags för sprutor.. hua...

2007-11-23 @ 19:25:22
Postat av: Lina

Kan knappt fatta att tiden går så fort. Tänkt att det redan är dags för två månaders kollen. Vilgot har tid den 3 december.

2007-11-25 @ 11:33:48
URL: http://alsklingsvilgot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0