Trött...

Usch vad jag är trött idag. Var längesedan jag kände mig så här. Blev en lång dag igår när vi klev upp kl. sex och sent blev det igår kväll också. Känner mig nästan sjuk idag. Både jag och M har varit riktigt hängiga av trötthet under dagen så allt har verkligen gått i slow motion här. Rätt skönt det också faktiskt. Vilgot bryr sig ju inte om mamma och pappa är trötta eller inte. Han är sitt vanliga charmiga jag oavsett. Han gör att tröttheten är lätt att stå ut med.

Fick oväntat besök av bekanta idag. Så trevligt. De kom för att uppvakta Vilgot. Blev verkligen förvånad när det ringde på dörren och jag ser vilka det är. En jättefin mössa fick han av dem. En försmak på det resande livet. Direkt från Belfast var mössan :-)


  Direkt från Belfast

   Sova är skönt

  Myser hos mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0