Utveckling

Så är den ljusa delen av dagen över igen och vi har ännu inte varit ute på någon promenad. Känns lite tungt att det är ljust så kort tid tycker jag. M försöker trösta mig med att det är den mörkaste tiden på året och att det snart blir bättre... en liten tröst. Känner ändå att jag borde ha hunnit ut tidigare. Vet inte vart tiden tar vägen. Dessutom har vi så mycket med flytten just nu. Det känns kul men det är mycket att stå i. När jag tänker på allt som ska göras känns det lättare att skjuta allt på framtiden. Inte bra. Får ta en sak i taget. Vi, eller rättare sagt M har plockat ner nästan hela lägenheten i kartonger nu. Det har gått fort. Mycket var redan nerpackat från Gävletiden då vi dessutom rensade bort mycket. Det känns skönt nu. Kommer nog att rensa ännu mer. Så mycket skit vi har. Kommer inte ens ihåg vad vi rensade bort i Gävle även fast vi körde flera kartonger till loppis. Idag fick jag en avi med posten. Beställde fina lampor och lite annat smått och gått förra veckan och nu har det äntligen kommit. Längtar efter att pyssla och fixa i huset trots att allt känns mycket. Hmm, bra att dra på sig nytt när man planerar att rensa ut... (?)

Det händer mycket med Vilgot nu. Utvecklingen går fort. Han jollrar och skrattar mycket. mer och mer för var dag. Helt otroligt vad det har hänt mycket på nio veckor. Vår gounge som redan har blivit två månader. Idag har vi lekt med en marakass och Vilgot har legat på mage och övat nackmusklerna. Det är så härligt att se honom.


    

Kommentarer
Postat av: Milla

Han är rund och go´som vår bebbe och Maraccasen ser kul ut ;-)

2007-11-27 @ 19:03:52
Postat av: Lina

hihi, han är en riktig liten tjockis, så go ;-) Har inte varit inne
på er sida på länge. Kommer bara in från brorsans dator. Har nog att göra med vår webbläsare. Ska bli riktigt spännande att läsa lite om er och se bilder nästa gång jag kikar in :-)

2007-11-27 @ 19:22:21
URL: http://alsklingsvilgot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0