V75 vinst

Hade visst glömt att jag, pappa och Vilgot tog en promenad i lördags. Tio minuter innan spelstoppet kl 14.00 köpt jag en Harry för 100 kr. Döm om min förvåning när jag igår kollade om det var någon vinst och ser att vi vunnit ca 400 spänn. Tack för det. Nu ska jag köpa fina tallrikar som jag hittat på DUKA. Såg dem förra veckan när jag var där med Vilgot och Kamilla  och nu ser jag att de har 25% rabatt på alla tallrikar på just Duka. Med V75 vinsten och rabatten behöver jag inte lägga ut mycket pengar alls för dessa snygga tallrikar, perfekt till nyår blir de också.




http://www.duka.se/sv/Sverige/Produktkatalog/Vart-sortiment/Ata/Porslin/Tallrikar/281601/


Synd att vi inte hade sju rätt på travet. Ett ynka rätt till och vi hade vunnit närmare två miljoner. Hade suttit fint nu när vi ska flytta till hus. Men, jag är inte lessen för det. Är så glad för fyrahundra spänn och att jag kan köpa nya tallrikar. Dessutom har jag ju det finaste som finns och det kan inte mätas i pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0