Våra dagar

Trots att vi får sova bra på nätterna är jag ändå så trött när jag vaknar. Vilgot och jag brukar kliva upp vid nio och då äter han. Sen är det alltid mycket annat som ska göras. M och jag brukar sällan äta frukost före halv elva. Det är ju lunchtid i vanliga fall. Tur att vi är lediga på dagarna och kan lägga upp dem lite som vi vill.

Idag ska jag och Vilgot ta en promenad ner på stan och köpa papper som vi kan göra tackkort av. Det är verkligen på tiden att de blir utskickade nu. Förövrigt, om vi hinner göra något mer ska vi rensa bland papper, tråkigt som vi dragit på allt för länge.

Kommentarer
Postat av: Lia

myigt med promenad :)

2007-11-07 @ 12:08:44
URL: http://hellolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0