Långpromenad

Idag har vi varit ute på en långpromenad. Verkligen skönt att vara ute och röra sig i det härliga höstvädret. Känner mig till 100% återhämtad nu, kan promenera hur länge som helst känns det som. Första veckan efter förlossningen orkade jag bara gå några hundra meter men det blev ju bättre och bättre med det för varje gång jag var ute. Kroppen är fantastisk, så anpassningsbar. Hoppas nästa graviditet blir lika lättsam.

Vilgot sover så gott när vi är ute och promenerar och det är ju skönt. De flesta barn gillar nog att ligga inbäddade i vagnen och vaggas till sömn. Tycker själv att det ser riktigt mysigt ut.
 
Nu verkar han vakna. Hmm, jag som hade tänkt skicka in kort för framkallning. Får ta det lite senare kanske...

Gillar att sitta i babyskyddet
och spana på mamma och pappa




Jag och Vilgot myser




På väg ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0