Vilgot en månad

Idag blir Vilgot en månad. Otroligt vad tiden går. Det är verkligen som alla säger att tiden bara rusar när man har barn. Det gjorde den ju innan också men nu går det ännu fortare.

Hade planer för att äta lunch på stan idag men det blev en sväng till Birsta istället. Det är lättsammare där när man har barn. Måste ju säga att det negativa är att det är så otroligt mycket ljud. Dessutom sitter man ju i en byggarbetsplats eftersom de håller på att bygga ut där nu. Inge trevligt alls men en snabb lunch blev det ändå. Sen blev det lite mammashopping. Handlade en jacka och en kofta till mig själv. Är så nöjd. Det var ett tag sedan jag kostade på mig själv ett klädesplagg nu. Om någon timme ska vi och hälsade på VIlgots alldeles färska kompis Alvin så vi var och köpte en present till honom också. Ett par tuffa snickarbyxor och en body. Vilgot fick självklart en likadan outfit så att de kan vara likadana.

Nu är vi hemma och slappar och tar det lungt innan det är dags att ta sig iväg mot sjukhuset. Vilgot kramas med pappa. Älskar de två killarna. De är det bästa i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken sötis och växer bra gör han med ;-)!!!!! Och nu ska ni flytta med. Hoppas ni kikar in på vår sida. Kram Camilla och Isak

2007-10-30 @ 13:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0