Jag ska måla hela världen...

Ja som ni vet så är det ständigt nya projekt här hemma. Just nu håller vi på med två rum samtidigt. Blivande kontoret och blivande sovrummet till mig och M. Det blir mycket vitt kan jag säga. M påpekade det härrom dagen. Måste vi verkligen ha så mycket vitt. Det skulle bli snyggt om garderoberna var en färgklick i allt det vita. Hmm, tror inte att garderoberna får bli färgklicken men eftersom vi faktiskt är två som har del i bestämmandet måste vi mötas på halva vägen. Det innebär färg på gardiner, mattor och kuddar, sånt som kan bytas ut. Dessutom kommer vi ha ett svart golv inne i sovrummet, tyvärr var det slutsålt när vi skulle köpa det så vi får vänta till den 18 april. Svart golv och resten vitt i sovrummet men igår beställde jag en lampa som jag hade tänkt skulle bli så snygg i vårt sovrum. M vet inget än för jag tänkte att han kanske skulle tycka att det var onödigt. Ikväll ska jag berätta det för honom...


Mellan allt rumfixande målar jag på växasängen som fortfarande inte är klar. Snart så, bara ett varv till sen är den färdig och jag kan kasta mig in i vitrinskåpsprojektet. (Å jag som skulle göra det under påsk)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vitt är fint!! Hoppas på att få se lite bilder sen när det är klart... :)

2008-04-04 @ 12:03:26
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0