Måndag

Hej hej!
Så var det måndag igen då. Fick en riktigt slappstart på dagen. Klev upp vid 6.30 som vanligt. Ammade och somnade om i soffan vid 7.30. M och Vilgot städade lite och gjorde frukost som de väckte mig med vid nio tiden. Perfekt start på dagen. Tog mig inte upp ur soffan förren halv tio då M åkte iväg till skolan. Så idag ha jag verkligen fått ladda batterierna. Det senaste halvåret har ju mestadels varit tidiga mornar, att få dra sig så här känns som rena lyxen. Nu sover lilleman. Vi är inne idag. Orkar inte dra mig ut i blåsten och regnet, hoppas på bättre väder i eftermiddag istället. Lite sol skulle inte sitta fel.

I lördags var vi på Tyras tvåårs kalas. Stora tjejen. I år var det ganska lungt där men nästa år blir det nog fullt ös. Sedan förra året har det kommit tre nya bebisar i den umgängeskretsen och nästa år kommer minstingarna nog inte nöja sig med att sitta i knäet.

image163

Tyra, Vilgot och Alvin

image164

Tyra ska blåsa ut ljuset med pappa Ola

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det går segt! Det finns inget vi vill ha, vi har haft så många på gång så det drar ju lusten ur en. Antingen så budas det över eller så är huset i dåligt skick eller de som inte hittade något nytt. Men men. Man börjar ju bli desperat! Tiden för mammaledigheten går ju så fort! Det får väl bli lägenhet i värsta fall. Inte som man tänkt sej direkt =/ Men jag vill ut, hem! Så det får nästan bli vadsomhelst nu =) Vad gör ni i skitvädret som är? Tråkigt att inte kunna gå ut på hela dagen!

2008-04-07 @ 17:25:55
URL: http://ladymi.blogg.se
Postat av: Cicci

Så fina bilder det blev från Tyras kalas!=)
Det blev ett jättefint och mysigt kalas med många barn som leker och har roligt precis som det ska va!
Ska vi försöka att träffas i veckan?! Kramis!

2008-04-07 @ 17:57:51
Postat av: Ola

Fina bilder!

2008-04-09 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0