sovmorgon och lekar

Nu ligger båda mina killar och sover. Vilgot vaknar alltid vid sextiden nu och sedan ungefär en vecka tillbaka är det Micke som tar upp honom. Vid sju brukar min sovmorgon vara slut, då blir jag väkt av min hungriga son. Är så otroligt glad för den där extra timmen jag får sova på morgonen, den betyder väldigt mycket. Nu är det Micke och Vilgots tur att sova lite mer, det behöver de för att orka med dagen.


Jag och Vilgot har en liten lek som Vilgot har börjar tycka är rolig. Den går ut på att jag tar hans tutte i min mun men har tutten åt fel håll. Så brukar Vilgot ta den och stoppa in i sin mun. Nu har han börjat hajja att han kan stoppa tillbaka den i min mun. Så han tar den från mig stoppar in i sin mun och sen tillbaka i min och skrattar högt. Sen gör vi så några gånger. Jätterolig lek tycker vi här hemma. Känns som vi jagar de där skratten hela tiden. Det är ju bara så underbart! Sen har det också börjar bli riktigt populärt med tittutlekar.

Nu har Vilgot vaknat igen, bäst jag går och tar upp honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0