spruta, vägning och mätning = sex månader

Nu har det varit några dagar med sol. Helt underbart. Idag har vi varit ute mycket, har till och med blivit röd i ansiktet trots att jag inte solat. Vilgot, M och jag tog en promenad på eftermiddan och letade vårtecken. Hittade några stycken som ni kan se i inlägget under. Vi har härliga tider framför oss.

Idag var det dags för sexmånaderskollen för Vilgot. Allt gick jättebra. De tyckte att han var en stor grabb, det är han ju också. Väger nu 9800 g och är 71 cm lång. Vår fina kille. Han var så duktig när han fick sprutan, sa inte ett pip. Jag vet inte ens om han märkte det. Nu på kvällen har han dock varit lite kinkig. Tog ett tag för honom att somna. För det mesta brukar det bara vara att lägga ner honom i sängen men ikväll ville han ha lite sällskap för att somna. Nu sover han i alla fall och jag sitter här.


Nä, nu är det så här att jag har viktiga saker för mig som tar lite tid. Mer om det skriver jag på måndag. Trevlig helg till er alla!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad fina vårtecken ni har hittat. Jag och barna har oxå varit ute mycket idag. Lekt i vattenpölar och gyttja. Hoppas ni får trevligt i helgen. Jag hoppas på mer fint väder!!

2008-04-17 @ 20:56:44
URL: http://ciccimedfamilj.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken stor kille :) Fina bilder på vårtecken, glassen såg ju väldigt god ut!!
Trevlig helg på er/Sandra&Emil

2008-04-18 @ 08:47:08
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0