Borta bra men hemma bäst

Har varit bortrest ganska mycket den senaste veckan men nu är jag hemma och ska inte göra mycket alls förrän skolan börjar den 18 augusti. Att vara ute och fara och få lite egentid är ju super härligt men att komma hem är desto bättre.  Känns som det har hänt mycket med Vilgot under de dagar jag varit borta. Han har börjat krypa, en liten egen krypstil har han. Kryper liksom med ett ben och har ett ben under sig eller så hasar han fram och använder bara armarna. Ser himla charmigt ut tycker vi. Nu är han efter oss hela tiden om vi går någonstans.


Snart kommer farmor och farfar hit. Vi ska äta lunch och åka och kolla ut en ytterdörr. Det är deras trettio års present till Micke. Kan väl knappast få något bättre än en dörr, den använder man ju varje dag. Jag har också kolla ut en present till Micke, eller två är det ju. En från mig och en från Vilgot men vad det är det får jag avslöja senare.


Vilgot skickar en stor kram till Linnea och Pontus.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Japp, vi har hunnit med en del. Det är kul. Nu längtar jag till möblerna kommer. (15:e) :)

Och jo, det blev likadan sängstomme som ni har.



Vad kul att Vilgot börjar krypa! :) Dom lär sig så fort de små söta liven. :) Vad trevligt med en stor kram från söta Vilgot! Krama honom tillbax :)

2008-08-08 @ 20:30:42
URL: http://minininna.blogg.se/
Postat av: Michaela

Måndag blir bra, likaså att vi är här! Kul! Ska vi säga kl.13? =)

2008-08-10 @ 01:18:22
URL: http://ladymi.babyblogg.se
Postat av: Michaela

Enklaste vägen med barnvagn är om du går bort mot Ala och gå ner Flädervägen (den långa vägen mellan Ala och OK) också tar du första vänster till Kaprifolvägen, längst in på återvändsgatan där bor vi, det ska bli väldigt roligt att träffas! Jag har iordning lite fika tills ni kommer =)

2008-08-10 @ 14:22:49
URL: http://ladymi.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0