Födelsedag

Idag har det varit fullt upp hela dagen. M fyller trettio och vid sju kommer släkt och vänner. Sätter mig ner och tar det lugnt för första gången idag men nu ska jag nog inte behöva stressa något mer. Det mesta är färdigt. Skönt att vara klar i tid.

Titta här vad jag hittade på Blocket.



Kan nog bli fint om det fixas till lite. Visst är pallen häftig! Det bästa av allt är att allt tillsammans kostar trettio kronor vilket är detsamma som annonskostnaden.

bilden är lånad från säljaren.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket fynd!! Blocket är bäst ;)

2008-08-17 @ 21:19:27
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Michaela

Roligt fynd! Min farmor har en sån där gammal skolbänk som jag har planer på "att få" och måla den vit till Milians rum hehe =D Min mobil la av iheljen, jag har inte hittat laddaren än sen flytten och hon jag brukar låna den utav var inte hemma iheljen. Jag hade glömt att jag skulle iväg och klippa mej idag kl.13.30 så min syster kommer snart hit och ska vara barnvakt. Jag hade tänkt att jag skulle berätta det igår så du visste, internet tjorvade här hemma också kom jag inte på vad du hette i efternamn för då hade jag kunnat ringa från hemtelefon skratt ibland blir det verkligen struligt =) Man lever mkt för mobilen har jag märkt! Vi kanske kan hitta på nåt senare i veckan? Om du slutar tidigare eller nåt från skolan =) HA en bra dag!

2008-08-18 @ 11:56:23
URL: http://ladymi.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0