Slutet på något underbart och början på något tungt

I juni förra året kändes allt det här så avlägset men så är det plötsligt dags. Då kändes föräldraledigheten jag hade framför mig oändlig. Igår hade jag min sista dag som mammaledig och idag började plugget igen. Har haft föreläsningar och seminarier om uppsatsskrivning hela dagen. Intressant och lärorikt men jag inser också hur mycket jag har framför mig de närmaste månaderna. Helst skulle jag vilja vara hemma med Vilgot och skjuta upp studierna en termin till men nu är det så här och vid jul kommer jag nog vara glad att allting är överstökat.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Förstår precis vad du menar, det är så himla tråkigt! Kunde jag skulle jag vara hemmafru =)

2008-08-21 @ 13:00:13
URL: http://ladymi.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0