Tungbestyr



Vilgot gillar att räcka ut tungan, det är så himla sött. Tror dock att det har med kliande tänder att göra. Har varit febrigt och gnälligt här hemma i två dagar nu. Tyvärr blev lilleman dålig då jag var i Gävle vilket inte alls kändes så roligt... tror att febern som varit hänger ihop med att det är tand eller kanske tom tänder på G. Nu är Vilgot piggare i alla fall vilket känns jätteskönt. I morgon åker nämligen jag, min mamma och min syster till Stockholm. Hade inte varit roligt att lämna Vilgot och Micke hemma och Vilgot var hängig.

Bilden är lånad från Cecilia


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi...vad gulligt!!

2008-08-05 @ 19:37:43
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Michaela

Vilken söt bild!

Säg en dag då du kan för jag har ingenting för mej under hela veckan =) Och om ni kommer hit eller vi till er, det spelar ingen roll =) Det ska bli jätteroligt med en träff!

2008-08-07 @ 21:10:37
URL: http://ladymi.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0