Äventyr och melodifestival

Dags för lite uppdatering. Känns som det var längesedan jag skrev.
I helgen var jag och Vilgot ensamma här hemma. M hade ju tagit sitt pick och pack, dvs skidor, stavar och pjäxor och dragit till Sälen för att åka Öppet spår. Allting gick bra här hemma, behövde inte vara så mycket ensamför på lördagen hade vi besök av Cicci och hennes två barn och även Sissi gjorde oss äran att komma hit för lite middag och melodifestivaltittande. Det kändes riktigt nostalgiskt att ha dem här. Som tonårens pyjamaspartyn med skräckfilm och marängsviss. Nu är pyjamasen utbytt mot, hmm, kläder som används på dagen och skräckfilmerna har blivit en melodifestival.. Så det kan bli. Den enda som saknades var Anna men vi får väl ta och styra ihop nått alla fyra någon gång...

Hur som helst så gick Öppet spår bra för M. Han åkte 9 mil på 10.15.02. Bra tycker jag med tanka på den snöfattiga vintern. Jag hade nog inte tagit mig runt.

    


Kommentarer
Postat av: faster ulla

jag har sprungit en halvtimme på löpbandet inte illa av mig
blir imponerad av dig micke
finns det ett bröstmjölksrace skulle du säkert vinna lina
kram
vilgot är ju nummer ett( ja förutom janina och linnea då förståss)

2008-02-27 @ 22:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0