Dagens planer

Sitter nu med lilleman i knäet, nyvaken och mysig. Blir ett snabbt inlägg. Vilgot och jag ska ha middagsbesök så vi kollar lite recept nu. Blir nog Franskinspirerad kycklinggryta och till efterrätt Tobleroneparfait . M och min kompis sambo åkte tidigt i morse mot Sälen för att åka Öppetspår (hmm, eller är det från Mora det går?).  Det är första gången jag och Vilgot är ensamma så här länge. Tur att Cicci och hennes barn kommer hit.

Nä nu ska jag och Vilgot mysa och busa lite sen ta en promenad med mormor och morfar. Trevlig helg till er!

Förresten kom bordet igår och det är så snyggt. Tyvärr så var det fel på ett ben så vi har inte satt upp det än. Idag skulle vi få ett nytt bordsben. Så det blir lite fixande här hemma.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

De där två recepten som Du skulle göra till middag... Kan jag få dela dem med Dig... Det är alltid roligt med nya recept...

Ha det gott!
Camilla

2008-02-24 @ 00:43:49
Postat av: IdaB

Tack :D
Har köpt väggorden på myfirstroom.. hum 300 nånting gick de på med frakten :)

2008-02-24 @ 10:59:22
URL: http://backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0