En skrattande bebis

Har varit lite förkylda här ett tag. Jag har i alla fall varit det medan Vilgot och M har klarat sig bra. Nu börjar det i alla fall bli bättre och det är ju skönt. Igår var jag helt orkeslös och slappade bara hela dagen. Tur att det är helg och M är hemma och kan vara extra mycket med Vilgot. Tycker Vilgot har  varit så pappig idag. Så fort han se M så börjar han skratta.  I och för sig så skrattar han nästan hela tiden. Åhh, vad vi älskar att busa upp honom så han nästan kiknar av skratt. Känns som att vi jagar skratten hela tiden. Det går inte att beskriva med ord den lycka man känner när man hör sin lilla bebis skratta.

I morgon ska vi på babycafé och träffa andra bebisar och deras mammor. Ska blir riktigt kul. Ibland kan det kännas lite ensamt att vara hemma på dagarna men nu är ju Vilgot så stor och börjar även uppskatta att komma ut så då är det bara att masa sig iväg så man inte blir sittande hemma varenda dag. Det går ju inte.

Näe, en promenad kanske skulle göra susen.

Kommentarer
Postat av: faster ulla

är trött har varit på gymmet
trevligt att läsa om lilla vilgot
fika är ju alltid poppis

2008-02-10 @ 18:26:57
Postat av: Milla

Hej, hoppas ni blir friska snart. Vi har haft kräksjuka.. Hua men Isak klarade sig iaf och det var bra. Vi har promenerat till Tyresta, nationalparken här hemma i dag, och tittat på hästarna och fåren. Solen sken och vårfåglarna sjäng. Vi njöt riktigt mycket. Kram på er. Jag ska maila er adressen till isaks nya sida som du kan koma in på utan å, ö, ö... Men jag kommer inte ihåg din mailadress.

2008-02-12 @ 19:06:01
Postat av: Lina

Milla: Hej! Uscha, jobbigt med kräksjuka men tur att Isak klarade sig! Äntligen börjar det bli lite bättre väder ute. Så härligt att vara ute och promenera.
Jag mailar dig min email adress nu. Vill inte skriva ut den här.

2008-02-12 @ 21:04:42
Postat av: Lina

Hej faster! Såg du att du var med på en bild också :-)
Duktig du är som tränar!

2008-02-13 @ 10:41:04
URL: http://alsklingsvilgot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0