Ett nytt försök

Skrev ett långt inlägg igår som jag säkert la ner 40 minuter av min tid på och när jag förhandsgranskar så försvinner allt. Som att man inte har bättre saker att lägga ner tiden på. Hur som helst har lite av min irritation lagt sig nu och jag känner mig manad att göra ett nytt försök. Jag och Vilgot har precis varit ute på en långpromenad. Det är riktigt skönt väder idag så vi tog en sväng ner till havet, halkade fram på vintervägen där och beundrade den vackra utsikten. Älskar att vi bor där vi bor. Det är underbart!

Igår var det torsdag och torsdagar har nu blivit vigda åt mamma-babyfika. Helene och Julia hade äran att få bjuda på fika. Riktigt trevligt att få komma ut och träffa andra mammor och barn. Det var tredje gången vi träffades nu och jag tycker utvecklingen går så fort framåt. Nästan så att man märker det mer på andras barn, de man inte träffar så ofta.

Här är några bilder från gårdagen

image146

Visst är de fina våra ungar! Alla är födda i september.

Julia (25/9) Vilgot (26/9) Freja (20/9) och Wilhelm (25/9). Mellan Vilgot och Wilhelm skiljer det bara fem timmar ungefär.


Put your hands up in the air...
image147


    

Julia och              Wilhelm              Freja
Vilgot


Idag är det ju fredag och det innebär för våran del att det blir god middag och efterrätt. Vi provar ofta att laga ny mat på helgerna. Gillar att sitta och surfa runt och leta recept. I onsdags tog vi en sväng in till Birsta för att gå på bokrean. Blev riktigt besviken för det var inte mycket böcker alls. Var ute efter kokböcker och barnböcker men fick gå hem tomhänt. Kommer nog beställa lite över nätet. Är det någon som har något trevligt boktips så får ni gärna lämna det.


image151

Några böcker blev det inte på bokrean men lite fika (för mig i alla fall) för kakmonsterna.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad lika du och vilgot är :) Det låter kul med mamma-baby fika!

Jag handlade lite böcker idag,
Bitten Jonsson -sockerbomben

Camilla Porsman - I form för livet

Jag tänkte försöka bli av med mitt sockerberoende...och förhoppningsvis med dom sista envisa kilona som är så svåra att bli av med :(

Ha en bra helg :)

2008-02-29 @ 22:10:21
URL: http://sandraskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0