Idag hände det. Från rygg till mage

Nu har vår superduktiga lilla kille vänt sig från rygg till mage. Hade på känn att det var på gång så jag la honom tillrätta i babygymet så att inte "stolpen" på sidan av gymet skulle vara ivägen. Sen gick jag för att sätta på kaffe. Trodde ju inte att det skulle gå så fort men när jag kom tillbaka så låg han där på mage. Nöjd och belåten och med en super stolt morsa. Jublandes och applåderandes skuttade jag runt i vårt vardagsrum/matrum och viste inte vad jag skulle göra av all glädje. Hans kompis Alvin hade bara en halvtimme tidigare vänt sig från rygg till mage för första gången. De sporrar varandra till storverk de där grabbarna.

image122

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken duktig pojk du har :)

2008-02-14 @ 19:24:38
URL: http://sandraskrypin.blogg.se
Postat av: Michaela

Åh vilket lyckligt ögonblick! Vi kunde inte sluta skratta av lycka när Milian gjorde det för det känns så fantastiskt att det går så fort allting =) Man blir så glad när de lärt sej något nytt =) Och det är så gulligt, de upprepar det hela tiden efter första gången och "vips" så kan de det bara! Otroligt!

2008-02-15 @ 13:01:26
URL: http://ladymi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0