Vår helg

Så var det måndag igen då. Veckorna verkligen susar förbi. Har haft en lugn och mysig helg. I fredags var det tjejkväll hos mamma. Vi la ansiktsmasker och gjorde fötterna mjuka. Riktigt trevligt. I lördags var vi på hockey. Ja, alltså det var inte live men vi såg matchen på bioduk på Folketshus. Vilgots första hockeymatch. Han visade sitt stora intresse genom att sova. När han vaknade gick han hem med mormor och morfar och jag och M stannade kvar och såg matchen. Trevligt men tyvärr så förlorade Timrå.

Igår tog vi en sväng ut till Birsta för att köpa en möbel till hallen. När vi kom dit så var den slut på lagret. Vi som hade hoppats på att bli färdig med hallen får nu vänta lite längre.  Aja, det är nästan färdigt i alla fall. Å snyggt blir det.

Idag har jag haft en riktigt missnöjd liten kille här hemma. han är bara nöjd när jag sjunger för honom och ger honom uppmärksamhet precis hela tiden. Tittar jag åt ett annat håll en sekund börjar han göra ljud som betyder att han är missnöjd, det går inte att ta miste på. Han verkar lite snuvig tycker jag så det är bara att hoppas att det blir bättre snart. Nu sover han i alla fall så jag ska går och plocka lite i huset.

Kommentarer
Postat av: Milla

Låter som Vilgot är inne i 19 veckors utvecklingen. Isak ville ha oss nära hela tiden och det skulle hända nåt hela tiden!! Kram

2008-02-05 @ 10:31:51
Postat av: Lina

Han är verkligen i behov av uppmärksamhet HELA tiden nu. Charmigt men också lite jobbigt ibland. Tur att det är så lätt att glömma de stunder som känns lite jobbiga.

2008-02-05 @ 21:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0