Bussåkarpojken

I går var en stor dag för mig och Vilgot. Det var nämligen första dagen i Vilgots liv som vi skulle åka buss. Hade bestämt träff med min pappa inne i stan för att fika och kika lite. Bussresan gick jättebra och Vilgot verkade faschinerad av allt runt omkring honom. Det tog en timme att komma in till stan och VIlgot var så lugn hela tiden. Premiäråkningen gick med andra ord bra. Hemresan sov han så det var ju bra. Det kommer att dröja länge innan vi åker buss igen tror jag men det kändes bra att prova. Nu har vi det gjort och det är inga problem.

Trevlig helg till er alla! Nu ska jag umgås med min familj.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad skönt att bussresan gick bra! inte kul om barnen är ledsen och skriker, men bli lite stressad då juh! När jag var i Sthlm i somras så åkte jag och Tyra buss
inne i stan till slussen. Det var fruktansvärt varmt och trångt och Tyra var ledsen och kinkig...inte kul med andra ord. Igår var jag på Rutiga Duken och fikade med Alvin och mamma. Alvin var nöjd ett tag iallafall=) Kramis!!

2008-01-19 @ 13:17:57
Postat av: Milla

Här hemma är det också vår.. Talgoxen sjunger för fullt.. Kul att det gick bra med bussresan. Isak gillar att åka buss men blir numera blyg när främlingar flörtar med han.. Kram på er!

2008-01-19 @ 15:32:52
Postat av: Lina

Cicci: Ville ju prova att åka buss med honom så man har det gjort. Pappa hjälpte från Timrå så det var skönt.

Nostalgi med fika på rutan. :-)

2008-01-20 @ 17:56:45
Postat av: Lina

Milla: Skönt att det går bra med bussåkandet. En frihet :-) Det brukar ju ofta vara främlingar på bussen som vill "flirta".
Lite roligt :-)Nr började han bli blyg för främlingar?

2008-01-20 @ 17:59:25
Postat av: Milla

Det var nu runt 18 veckor tror jag...

2008-01-21 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0