En spik i rumpan

Tänk så nära man är en olycka i bland. Idag när jag målade inne i det blivande TV-rummet skulle jag sätta mig ner på golvet för att måla nere vid golvlisten. Trodde inte det låg nått på golvet så jag satte mig, med en duns, utan att kolla. Ajaj rakt på en golvlist som låg där med en spik i. Hade tur att spiken var böjd åt sidan och inte pekade rakt upp. Hade inte varit så roligt med den i rumpan. M fick sig i alla fall ett gott skratt när jag berättade det.

Tv rummet är riktigt fint nu. Färgen har bytts från mörkblå till varmt ljusgrå med en fondtapet. Vi är riktigt nöjda. Ska lägga upp bilder när det är färdigt. Fortfarande lite smålir kvar. Som att måla runt listerna.

Nu vaknar lilleman. Idag har han sovit bra igen. Gårdagen var inte en rolig dag. Då var han gnällig nästan hela dagen men nu är han tillbaka i sin vanliga form. Glad och nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0