Inredning och mat

Så var det söndag igen då. Helgen har spenderats åt att fixa här hemma. Det blivande TV-rummet som för tillfället tjänar som kontor är nu färdigt. Det blev bra! Nu ska vi änligen börja få lite ordning på alla papper igen. I går var jag och mamma på en inredningsbutik några mil härifrån. Timrå gårdsbutik tror jag den heter. Där finns det grejjer kan jag säga. Väl värt ett besök. Först gick vi en sväng i butiken och kollade. Sen fikade vi i det mysiga Cafét medan vi bestämde vad vi skulle köpa. Hade lätt kunnat göra av med mer pengar men jag sparar lite till nästa gång vi är där. Blev i alla fall en hög lykthållare och en fin bolliknande sak som man har över ljus. Svårt att beskriva hur det ser ut men jag ska försöka anstränga mig att ta kort och lägga upp.

Har funderat på att starta en matlagningsblogg. Tycker verkligen om att laga mat och ännu mer tycker jag om att äta maten. Får se hur det blir. Det är bara på tankestadiet än så länge. Nu ska jag börja med middagen. Här blir det fläskfile och ungsbakade rotsaker i kväll.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Visst är det fina saker där på gårdsbutiken!! Det var tyvärr väldigt längesedan jag var där nu...förra våren då det var vitsippor ute minns jag. Man får åka dit framöver...
Gott med ugnsbakade rotsaker!!:)

2008-01-21 @ 20:26:40
Postat av: Lina

Ja det är verkligen en jättemysig affär. Har du varit där sen de startade kafèt? Vi får ta en sväng framåt våren.

2008-01-22 @ 12:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0