Morgonstund har guld i mun

Undrar så vilka alla är som läser min blogg. Vissa vet jag ju men ni andra då. Vilka är ni??

I dag är en halvhängig dag här. I alla fall för mig. Känner mig trött och har lite ont i halsen. Hoppas jag slipper en förkylning och framförallt att Vilgot slipper bli dålig. Vaknade redan vid sju i morse av att Vilgot låg och pratade. Han är så glad på mornarna, pratar och skrattar så fort han ser oss. Tänk om man hade hälften av hans energi och tänk att kunna vara så så glad hela tiden. Han är verkligen ett eneriknippe. Är så mysigt att ta upp honom i vår säng och börja dagen med att "snacka" lite  skit. Inga sorger där inte. Var dag är ett nytt äventyr. Nu sover han i alla fall, lilleman och det gör han ju oftast den här tiden.

Nu ska jag fixa lite här hemma. Dvs städa. Tråkigt men så nödvändigt. 

Kommentarer
Postat av: Pyzen

ja du vet ju att jag läser din blogg :)

har du fått lösenordet till min blogg??? om inte så släng iväg ett mail till mig så fixar jag det så fort jag har tid.

kram

2008-01-23 @ 20:54:49
URL: http://pyzen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0