Nollsju blir nollåtta

Så var ett underbart år i vårt liv tillända och ett nytt har just tagit sin början. För ett år sedan viste jag inte att jag var gravid och nu har vi världens underbaraste lilla bebis här hos oss. Otroligt hur livet kan förändras. 2007 var det bästa året i mitt liv. Aldrig har jag mått så bra och varit med om så stora saker, svårslaget. Är så glad för att jag får vara med om allt det här som händer oss. Att vänta och få barn är verkligen ett mirakel som jag önskar alla.

Lite om nyår. Min bästa vän och hennes familj besående av sambo och två barn var här. Min syster var också här på middag. Vi hade en trevlig kväll, åt gott och tog det lungt. Tittade på alla vackra fyrverkerier från vårt allrum. Vi har ju utsikt över Timrå, Alnö och Sundsvall så det var riktigt häftigt att se allt samtidigt får man sig en tankeställare. Tänk så mycket pengar som formligen går upp i rök. Vi köper inga smällare men njuter gärna av andras. Vid tolvslaget unnade jag mig lite champagne, fick en flaska rosa champagne av mäklaren när vi avslutade husaffären så det smakade bra på nyårsafton. En sen och trevlig kväll blev det. Hoppas på att nollåtta blir lika bra som nollsju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0