Tänk så bra en dag kan starta...

Vaknade åter igen av min sons härliga joller. Vid åtta ringer syster och vill komma upp till oss. Hon säger att det är en råtta inomhus hos dem. Hmm, skulle inte förvåna mig om så är fallet. Har hört att råttäcklen ofta söker sig inomhus i vinter. Dessutom hade de en råtta inomhus för några veckor sedan. Det var en mardröm som blev sann ett tag. Den råttan dog i alla fall men nu verkar det som en ny letat sig in. Hur som helst tyckte jag och Vilgot att det var supertrevligt med besök. I smyg var vi glada för råttan som (kanske) var inomhus. Förmiddagen har gått riktigt fort i dag. Fortare än vanligt. Jag och Vilgot har nyss varit och tagit en kort promenad i det härliga vädret. Nu ska jag duscha och senare, efter lunch bär det av till min mormor.

Läs gärna min systers blogg. www.majaj.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0