Tio

10 månader idag och tiden den rusar, slutar aldrig att rusa. Vill trycka på pausknappen nu. Allt känns så bra och perfekt på alla sätt och vis. Jag njuter av livet, av allt som är och att vara mamma. Vi har världens charmigaste lilla kille här hemma och jag är så stolt över honom. Trodde aldrig att det skulle innebära så här mycket glädje och kärlek att få barn. Kärleken är bottenlös. Jag hoppas att alla människor någon gång i livet känner sådan här lycka, det är ju bara för underbart!

Vilgot han härmar nu. Härmar ord vi säger. Idag nere hos mina föräldrar så sitter jag och berättar för min mamma om när jag tidigare under dagen sa AJ AJ till Vilgot. Som en liten papegoja upprepar han det jag sagt AJ AJ. Vi skrattar och han njuter av uppmärksamheten han får... varje dag är full av händelser att minnas med glädje. Stort som litet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tiden bara rusar iväg, hur ska det bli när man får fler barn...?! :)

2008-07-28 @ 11:33:56
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0