9 månader... en till kanske

Tänk att lilleman redan är 9 månader. Nu har han varit lika länge utanför magen som han var i. Helt otroligt vad det går, han är ingen bebis längre. Känns som en evighet sedan jag gick med stormage och bara väntade. Skulle nog kunna tänka mig att göra om det här men det får vänta ett tag. Först ska det pluggas en termin och sen måste jag få jobb. Känns i alla fall underbart att kunna vara hemma under sommaren. Nu får det gärna bli lite finväder också så att man kan vara ute och njuta lite.

Imorgon ska vi på sommarens första auktion i Byn utanför Söråker (om någon är intresserad). Ska bli mysigt. Hoppas på fint väder och kanske några fynd. Vi håller ju på att göra om Vilgots rum nu och i onsdags köpte jag en tallrikshylla där jag ska ha böcker eller nallar.  Skulle också vilja ha några små barnstolar och ett bord att ställa in där men det får nog bli ett senare projekt. Det kommer nog inte bli några problem att fylla ut det här huset med grejjer i alla fall.

Tidigare idag har tog jag och Vilgot en promenad till BVC för att träffa Cicci och Alvin, (kul ställe att mötas på va!?), och för att jag skulle väga Vilgot. Han väger nu 10690 g och är 73 cm. Sedan mitten av maj har han bara gått upp ca 400 gram vilket är lite med tanke på hur mycket han gått upp mellan varje vägning tidigare. Rund och go är han i alla fall.

Nä nu ska jag äta lite godis och slappa resten av kvällen.
trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ola

Trodde du var gravid när jag såg rubriken... Nää Cissis och min intervall är nog svårslagen!!

Hälsa Micke

Mvh/Ola



2008-06-28 @ 17:20:34
Postat av: Sandra

Ja visst går tiden fort...nästan lite för fort...jag är jättesugen på en till bebis men det får nog vänta tills det ordnar sig med jobb.



Trevlig helg!

2008-06-28 @ 22:42:02
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0