Emil i Lönneberga

Igår hade vi en riktigt härlig dag ute på Alnön utanför Sundsvall. Tillsammans med några andra familjer var vi på Emil i Lönneberga utomhusteater. Den var bra och vädret var underbart. Vilgot satt i vagnen och följde med Emil när han gjorde hyss, han såg riktigt fascinerad ut av vad som hände framme på scenen. Trodde inte att han skulle följa med på det sätt han gjorde men det var väll spännande med alla ljud.  En riktigt trevlig dag hade vi i alla fall, rekomenderar den teatern till alla som har möjlighet att åka dit.

Efter teatern åkte vi till Sundsvall och åt middag med min moster och mina kusiner. Det blev en lång och bra dag med mycket intryck för Vilgot. Imorse sov han till sex, en timme längre än vanligt. Hoppas det fortsätter så.



Cicci och Tyra, jag, Micke och Vilgot, Ullrika och Timmie



Emil och Tyra





En trött Vilgot efter föreställningen




Alvin var också trött.

Bilderna har jag lånat från Cicci

Kommentarer
Postat av: Linnea

Trevligt att gå på teater! Saknar dig och Cicci mycket nu. Snart kan vi träffas igen! :)Kramisar

2008-07-01 @ 11:04:32
URL: http://minininna.blogg.se/
Postat av: Cicci

Mysigt med middag på stan! Vi var så trötta teatern och barnen var hungriga så vi svängde in på Ica i Sörberge och köpte färdig pyttipanna. Himla praktiskt när man inte hinner eller orkar göra middag när man kommer hem:=)

Det var snart ett år sedan jag var i Sundsvall på stan senast. Det är lite långt att åka om man är ensam med barnen, då blir det lättare och mer praktiskt att stanna på Ikea tyvärr eller var man ska säga. Vi måste höras! Kramis

2008-07-01 @ 20:02:52
URL: http://ciccimedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0