Lite uppdatering igen

Nu var det ett tag sedan igen, som jag skrev. Mycket har hänt och händer varje dag. Vilgot har varit inne i en matvägrarperiod vilket har varit lite jobbigt. För några dagar sedan  vände det och nu är han värsta matmonstret som vill äta hela tiden. Han tar nog igen det han missade under tiden han fick för sig att matvägra. En riktig hejjare har han blivit på att äta ärtor. Det går undan och jag får stoppa honom ibland så han ska hinna svälja också. Han har även börjat gilla köttfärssås, det tvärvägrade han för några veckor sedan. I förrgår började Vilgot säga Mamma och det är det underbaraste som finns att höra. Än så länga säger han bara Mammamamam när han är trött eller arg. Han vet då hur han ska nå fram :-) Underbart är det så man blir alldeles varm i hjärtat i alla fall.

Igår hade jag en utekväll utan man och barn för första gången på evigheter. Jag och syrran var och såg Sex and the city och för mig är det sent att komma hem kl. tolv. Somnade vid halv ett skulle jag tro och halv fem var det bara att kliva upp för då vaknade Vilgot. Kan lova att jag var seg men det var det självklart värt. Nästa gång jag går ut blir när Prins Caspian har premiär, den har jag längtat efter att se flera år...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad kul att se på bio. Jag ska nog också gå och se Narniafilmen, den har ju snart premiär juh!=) Kanske kan vi se den samtidigt?

2008-06-25 @ 20:54:48
URL: http://ciccimedfamilj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul med bio!! Hmmm..kommer inte ihåg när jag var på bio senast...Tycker du sex and the city filmen var bra?

2008-06-25 @ 22:07:40
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: cicci

Hejhej! Här kommer telefonnumert till biljetbokningen av Emilteatern: 060-585426



Hoppas att det blir fint väder då=)

Du föresten, kan inte du komma till oss imorn efter Bvc, du och Vilgot kan ju åka med mig hem om du vill. Det blir ju kaffe och tårta ute hos Lars och Kerstin vid 14.00, men ni får säkert också komma med! Skulle vara roligt, så kan vi träffas imorn ändå ju=)! Jag ringer immorn! Kramis

2008-06-26 @ 21:12:28
URL: http://ciccimedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0