Hur ska man ha tid till allt

Känns som jag aldrig har riktigt tid att slå mig ner vid datorn nu för tiden. Det finns alltid något att göra så bloggskrivandet har fått stå åt sidan ett tag. Kan inte fatta att det snart är helg igen. Den här veckan har det varit något varenda dag, idag mamma/babyfika å det var trevligt som vanligt. Tog inget kort på bebisarna tillsammans den här gången. Nästa gång ska jag göra det igen. Det är tre veckor sedan vi hade första träffen nu och det är redan mer livat när vi ses. Om ett år springer våra barn omkring, full fart kommer de vara på de små liven då.

Vilgot har varit en riktig gladfis de senaste dagarna. Skrattar så fort man ser på honom. Vi har lite nya bus också. Ett går ut på att han försöker äta upp min eller Mickes kind och det andra är att blåsa på oss. Riktigt mysigt, man blir alldeles varm i hjärtat av alla de här små sakerna. Ja det kan ju verka smått men för oss är det ju faktiskt jätte stort. Det ger så otroligt mycket. Vad vi älskar våran grabb!! Det här med att vara förälder kan ju vara lite upp och ner. Ibland är det lite jobbigt men för det mesta underbart. Har varit en lite jobbig period nu då jag varit mycket trött men nu känns allt bra igen. Vilgot sov 11 timmar i natt också och det hjälper ju självklart till.

Idag, Vilgot myser med pappi

Ser ut som Vilgot ska peka finger åt mig, hi hi.

Nu är Vilgot nere hos mormor och morfar och jag och M har lite egentid. Ska gå och umgås lite istället för att sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0