Uppe med tuppen

Vilgot har börjat vakna tidigare på mornarna. Imorse slog han alla rekord då han väckte oss med sitt snackande redan vid halv sex.  Inte så kul men det funkar. Dagarna blir ju riktigt långa i alla fall. Känns som vi hinner med mycket här hemma bara innan lunch. Nu sover han igen så jag kanske också ska passa på att vila.


Igår såg jag och syrran ett debattprogram om bloggar. Å då tänkte jag att kan de där tjäna miljoner på sina bloggar varför skulle inte jag kunna göra det. Hmm, ja tål att funderas på tycker jag. Kanske ska fråga Cicci om hon vill vara med och skapa en blogg med mig. Så mycket kul vi skulle kunna ha för alla pengar.


Vi har en ny favoritlåt här hemma. Så himla härlig. Ska försöka lägga upp den senare men måste få lite hjälp med det.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Oj vad Vilgot är morgonpigg=)
Alvin vaknade bara tre gånger inatt och ville ammas, men istället somnade jag med honom i famnen, vilket inte är så skönt för ryggen...jaja.
Ja, tänk om man kunde tjäna miljoner på att skriva blogg!!=)

2008-03-19 @ 10:28:35
Postat av: Syster

haha är det lurefix du pratar om kanske? ;)

2008-03-19 @ 12:13:44
URL: http://majaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0