Vår tisdag

Vaknade före Vilgot i morse, något som inte tillhör vanligheterna. Hans joller brukar vara vår väckarklocka. Hur som helst var klockan innan sju och jag var pigg. Kort efter mig vaknade Vilgot och var på ett strålande humör. Han sov elva timmar i sträck i natt. Man kan inte få en bättre start på dagen än sin bebis leende. Helt underbart! Skönt att inte känna sig som en gammal disktrasa för en gång skull. Kanske jag bara behöver lägga mig tidigare på kvällarna..hmm. Istället för att somna i soffan skulle jag ju kunna somna i sänge.

Hur som helst. Vilgot har varit pigg och glad hela dagen (nu sover han). Var på babysången i morse och Vilgot sjöng med och var glad, Kollade in och flirtade med andra bebisar. Det är så härligt att se.

Vilgots största intressen nu, innegrejjen på Terassvägen är att fräsa med läpparna så att saliven flyger åt alla håll. Släppa ner saker i golvet och banka saker i bordet tillhör också favoriterna. Dessutom har potatis gått från att ha varit riktigt äckligt till något som verkar väldigt gott.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0