Åhh vad det är skönt att sova

Nu har jag precis klivit upp. Fattar det knappt själv, klovkan är tjugo i tio och jag har sovit ca 11 h i natt. Kommer inte ihåg hur skönt det var att sova så här länge. Knepigast av allt är att det känns som jag sovit bort hela dagen. Vanligtvis brukar jag ha varit uppe 3-4 timmar redan. Måste dock erkänna att jag var upp en sväng med lilleman i morse. Som vanligt vaknade han vid femtiden. Tog upp honom, ammade och lekte ett tag eller rättare sagt så lekte Vilgot och jag låg halvdöd bredvid och tittade på. Vid sex tog M upp honom, efter ett tag var de in en sväng och försökte väcka mig men de gav nog upp ganska snabbt. M gav V välling istället och då somnade han om. Får se hur länge deras skönhetssömn varar. Nu ska jag dricka te och förbereda mig för dagen, det som är kvar av den vill säga.


Idag är det torsdagsfika med de andra augusti/septembermammorna. Vi ska även försöka hinna med och köpa staketprofiler (heter det så?) till terrassen. Det är ett måste nu. Vilgot kommer snart börja krypa och vår terrass är en dödsfälla för små barn. Sen blir det bara att det lugnt resten av dagen och ladda inför lördagen då vi ska ha LOPPIS i vårt garage. Då är ni alla välkomna mellan 10-14. Det finns mycket fina saker!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med sovmorgon!! :) Lycka till med loppisen

2008-05-22 @ 21:30:38
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0