Helgen

I fredags hade vi en liten sjukling här hemma. Stackars Vilgot hade feber och var gnällig hela dagen. I lördags var han pigg igen men vi bestämde oss ändå för att stanna hemma. Var bjuden på grillning och fika hos Cicci med familj men det blev en lugn hemmadag istället.  Skönt för V att febern inte blev långvarig.  Fredagen var nog årets varmaste dag. Vi var mest inne av förklarliga skäl. Bestämde oss för att äta sen middag, efter att V somnat. Vid halv åtta satte vi oss ner på vår altan och njöt av kvällssolen. Åt tzatziki och annat gott.  Älskar verkligen vår altan. Där kommer vi spendera mycket tid i sommar.


I söndag var vi ut till Åvike och grattade min kompis Cicci som nyligen fyllde år. Fick en supergod kaka som det nästan inte gick att sluta äta av. Har kommit på att jag är sockerberoende. Äter sött varenda dag. Suck. Pratade lite om träning, vi ska ju springa vårruset i slutet av maj och innan igår hade jag inte sprungit något på två år. Trodde att det skulle vara jobbigt att springa men det var bara kul. Orkade mycket mer än jag trodde så tydligen har jag ganska bra kondition. Att jag lånade syrrans Ipod hjälpte nog också. Känner mig riktigt taggad att träna vidare nu.


Här kommer lite bilder från vår helg





Kan själv!





  Igår (söndag), det var roligt att gunga men ännu roligare att spana in flickan i gungan bredvid. Kolla in söta tanden :-)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är skönt om man slipper förkyldningar, hoppas att Vilgot mår bättre =) Jättesöta bilder!

Milian har varit jättetidig med sitt ålande och "halvt-krypande" jämfört med hans jämngamla kompisar på babysången. Men det är ju så olika från barn till barn. Det kommer förr eller senare men jag blir så full i skratt varje gång det är något nytt för det kommer så plötsligt & tidigt så man blir så överraskad.

Det ser så charmigt ut med tanden på Vilgot! Vi väntar med spänning för det har inte dykt upp någon än =)

2008-05-12 @ 21:39:24
URL: http://ladymi.blogg.se/
Postat av: Linnea

Söta och fina bilder. :-)Vi har bara jobbat hela helgen respektive tagit det lugnt, förutom i fredags då det blev whiskeykväll för P. Kram

2008-05-12 @ 22:29:23
URL: http://minininna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0