Full fart mot sommaren

Tänk att det redan är maj. Snart har halva 2008 gått. Hur gick det till egentligen? Hur som helst är det härligt med vår. Gillar den här årstiden mest av alla. Nu vaknar allting till liv och man har hela långa sommaren framför sig. Ska verkligen njuta av de sista månaderna av min föräldraledighet. I augusti eller september börjar jag ju plugga igen. Då är det Mickes tur att vara hemma med Vilgot. Det kommer nog gå bra att ta upp studierna igen trots att jag helst skulle vilja vara hemma längre.


Dagarna som varit har vi varit hemma och jobbat på. Vi har krattat och gjort fint på gräsmattan. Dessutom har vi gjort färdigt sovrummet, ja nästan i alla fall. Det är bara taklisterna kvar nu. De ligger i hallen och väntar på att bli monterade. Så fort de är uppborrade ska jag fota och lägga upp bilder. Nu kom Micke hem. Han och pappa och åkt flera svängar till soptippen idag. Bl.a. med alla löv. Fyra timmar har det tagit men nu är det färdigt för i vår.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja vad roligt att få se bilder på det för jag tycker de garderoberna är riktigt snygga =) Det blir jättebra det där huset för oss =) Det känns så skönt att vi ÄNTLIGEN hittat hus! Det är 4 sovrum, 1 allrum uppe (som kan bli ett större sovrum senare) & 1 vardagsrum nere, 1 liten toalett nere och 1 badrum uppe. Stor tvättstuga och kök. En inglasad balkong och dubbelgarage med förrådsutrymme på baksidan. Totalt är det 167kvm. Det blir bra att ha ett hus att växa i =) När vi flyttat in och bott in oss lite så tycker jag att vi ska träffas något med grabbarna nu när vi båda snart bor på byn! =)

2008-05-04 @ 20:45:27
URL: http://ladymi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0