Lite om helgen som varit

Har varit lite dålig på det här med blogg skrivandet. Känner mig helt oinspirerad, dessutom har det varit mycket att göra här hemma. Nu ska jag försöka ta nya tag och skriva inlägg oftare.


Långhelgen som varit har varit fantastiskt härlig. Har hunnit med massor = renoverat färdigt sovrummet (förutom taklisterna), Slängt massa skräp och många säckar löv på soptippen, Varit ute massor, träffat släkt och vänner och varit på loppis. I lördags var det säsongspremiär för VOSA, en loppis här i Söråker. Mamma och jag hängde på låset, det var mycket folk där kan jag lova så det gällde att vara snabb för att få det man ville ha. Jag gick därifrån med några saker jag var nöjd med. Bl.a. köpte jag en knypplad duk som jag tänkte ha som gardin i köksfönstret. Den passade perfekt så nu ska jag bara hitta några vackra spetsband att knyta upp duken med.  Då blir det någonting fint i vårt förövrigt väldigt fula kök.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0