Torsdagar=Fika

Idag är det torsdag igen och det innebär ju mamma/babyfika. Det ska bli trevligt.  Förra torsdagen var vi hemma hos oss, då var det bara Helen och Julia som kunde komma så det var väldigt lungt här hemma. Vilgot var väldigt kinkig då. Julia tog hans leksak och han började störtgråta. Försökte trösta men så fort vi satt ner honom på golvet började han gråta. Julia verkade som tur var inte bry sig så mycket om det. Hon hade fullt sjå med att åla baklänges runt golvet. Vilgot han fick sova istället. Dagen efter, förra fredagen vaknade han hängig och med feber så det kan ju vara lite av anledningen till att han var så ledsen dagen innan.

Nej, nu är det dags att göra oss iordning för att gå på BVC.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilken stor liten kille! Jag har ingen aning om vad Milian väger, vi fick inte tid förrns 8 månaderskollen så det blir spännande =) Nej inte ska man känna stress det kommer när det kommer =) Och som du säger blir det mycket passande, jag får gå efter han så fort han är på golvet hehe så jag har han hellre i gåstolen på dagarna när jag är hemma själv =) Jag hade tänkt vara hemma till Januari ev. Jag söker dagisplats till då =) För någon av oss blir hemma tills dess. Jag ska jobba lite i sommar, André är alltid ledig 7 veckor så det blir bra med lite jobb och sen får vi se om han ev.blir hemma ett tag i höst eller om jag fortsätter (Helst det=D

Jag håller med dej.. den här härliga tiden har gått så fort, jag hade kunnat vara hemma jämt.

2008-05-16 @ 11:23:57
URL: http://ladymi.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jo justja, ja prova att göra kakorna! De är supergoda & lätta att göra =) Det blir många som man kan frysa ner och bjuda på =)

2008-05-16 @ 11:32:30
URL: http://ladymi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Färgen som jag målade skåpet med heter kornvit. Det är en gammal spetsgardin som jag satte upp på insidan av dörrarna :)



Fina kort på vilgot, så gulligt med lilla tanden :) Undrar när Emils tänder kommer...



Hoppas att ni får en skön helg!/Sandra&Emil

2008-05-16 @ 12:49:02
URL: http://www.jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Sandra

Innan jag fick Emil så jobbade jag som undersköterska på en operationsavdelning, pendlade 8 mil till jobbet varje dag. Till hösten vill Jakob vara pappa-ledig så då ska jag börja arbeta igen....fast då vill jag inte sitta och pendla så nu håller jag på att leta efter jobb på orten där vi bor.



Drömmen är dock att utbilda mig till barnmorska!

2008-05-16 @ 20:57:10
URL: http://www.jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0